Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha and LABUAN..

hey..hey..

its raya day..
yess...if dulu..time2 mcm ni...lemang..rendang ketupat..
sume ada dpn mata...
tp this year..sume tu i cant get it..parents tade kat sini..sob3 :'(

yess...its a borink raya for me..
raya Aidilf3 pun sorang3...
raya haji pun sensorang..adoyai..

so wat am i goin to do for the rest of the holiday??..
ntah r..tido je kut...:P
but if ada yg nk kuar...mmg i akan follow r...
I've been sitting in front of my laptop doin nothin but facebook..ym..download songs n etc..

but anyway...there's a thing that quite bothering my mind now..
its bcuz of the offer to work in Labuan..
usually ramai yg dh tersengih sampai telinga sbb dpt naik pangkat..but its diff in my case..
sbb this post is appoint by the son of the MD...hurmm...ntah la..
there's a lot of thing that I have to consider b4 accepting this offer..

so to all..selamat hari raya aidiladha..
kalo makan rendang tuh..igt2 la kat i yg keseorangan nih...hahaha

now i nk layan any clip kat youtube for the rest of the day..

happy raya n happy holiday ppl...

chowwww~~~~

No comments:

Post a Comment